Ahad, 5 Disember 2010

- aA + hH 3 -

* bila sendirian fikiranku buntu mengingati dirimu *
** dikau tiada lagi disisiku **
* hatiku sayu bertambah pilu *
** sekiranya ku mendapat pengganti **
* ku harap yang esa sepertimu *
** seringkali aku berdoa padanya **
* agar tabah menyusuri hidup ini *
** Ya Allah berikanlah ku kekuatan **
* untuk tempuhi dugaan yang mencabar *

( memetik bait lagu dari kump: De-Hearty )

Kesudahan - aA + hH - ni....
ingin saya tamatkan kisah aA + hH ni sebab saya tak tahu penghujungnya. Apakah kesudahannya....bagi saya biarlah masa yg menentukan. Samada harapan saya tu akan jadi kenyataan atau pun harapan itu akan terus menjadi harapan.

Untuk dia....
Dia still sahabat saya sampai sekarang ni. Walaupun tak selalu bertembung muka tapi kami kerap bertukar khabar. Alah, sekarang kan zaman serba canggih. Jemputan kahwin pun invite guna FB je. So, samalah macam saya dan dia. HP, FB, YM, FRIENDSTER, TWITTER, MSN, TAGGED semua tu hujung kuku je kan ??? hehehe....bila2 masa je. Lagipula, sekarang ni kami sibuk. Dia sibuk dengan kerjayanya & saya sibuk dengan pengajian. Masa yg ada tu kami gunakan sebaik mungkin untuk bertukar khabar, bertanya berita...

Untuk Nasz....
adik saya tu SPM tahun ni. tapi selamba je dia bersuka ria macam sedang menduduki peperiksaan sekolah tadika. Tak faham saya. tapi hakikatnya she's brilliant. Dan saya percaya dia boleh skor straight A's....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan