Rabu, 15 Disember 2010

Ke'BUSY'an Yang Terlampau....

ke"BUSY"an yang terlampau

Hehehe....
perosak bahasa antarabangsa saya ni kan? kan? kan?
TAPI
seriously saya memang busy...
yang teramat-amat sampai tak sempat langsung nak menjenguk blog....
( nasib baik x bersawang..huhu )

apa yang saya buat ???
Aha!!! ni yang saya nak share....
:')
saya BUSY me"matchmake"kan orang...
hee ~ ~
satu lagi bahasa dah saya kahwinkan...

Oh ya !!
berbalik pada tajuk saya tadi...
-BUSY-
macam yg saya tulis tadi...
saya me"matchmake"kan orang...
HA !!!
ianya adalah diantara 2 orang sahabat saya
Dan sudah semestinyalah berlawanan jantina kan ???
hee ~ ~

Hurm...
Alhamdulilah...usaha saya menjadi...
masing2 sudah pun berkawan...
TAPI
sebelum tu...
agak payah juga sebenarnya...

KENAPA ???
masing2 tidak pernah pun jumpa...
yang 1 di Pantai Timur...
yang 1 lagi di Selatan...
yang 1 garang semacam...
yang 1 pula pemalu sangat...

:')
walau bagaimanapun...
sekarang ni semuanya dah OK!!!
dan itu adalah salah satu ke'BUSY'an saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan