Sabtu, 27 November 2010

- Tulus Tangis -

- Apa khabar imanku ??? -

- Semoga ianya makin bercambah & terus mekar disudut hati SEBAB aku tak sanggup untuk kehilangannya walaupun secebis...

- Ya Allah, janganlah Engkau pesongkan hatiku setelah Engkau berikan ianya iman kerana aku tidak mampu untuk hidup tanpanya...

- Ya Muhaimin, aku redha di setiap ketentuan yg Engkau berikan walaupun kadang-kala aku mengharap ianya lebih dari itu...

- Ya Rabbana, peliharakanlah hatiku sebagaimana telah Kau pelihara hati-hati mujahidah sebelumku...

- Ya Rabbul I'zzati, aku terlalu mengejar cinta mujahidin sehinggakan aku terleka untuk mengejar cintaku padaMu...

- Ya Allah, masih terbukakah pintu keampunan buat diriku ini ??? Masih layakkah aku untuk menagih keampunanMu ???

- Ya Muhaimin, terlalu banyak rasanya dosa yang aku lakukan...terlalu banyak rasanya masa yg telah aku bazirkan kerana sibuk melayan kelekaan duniawi ... Terlalu banyak hari yg telah aku lalui bersama dengan kealpaan diri ... terlalu banyak waktu yg telah aku buang selama hayatku ini...

- Ya Rabbana, mampukah aku melalui liku-liku kehidupan ini tanpa keredhaanMu...kuatkah aku untuk menempuhi perjalanan hidup ini tanpa KasihMu...

- Ya Rabbul I'zzati, jangalah pernah Engkau biarkan aku keseorangan kerana hanya Engkau tempat aku mengadu keluh-kesah serta tangis hiba juga suka ria ... Hanya PadaMu yg Maha Mengerti lagi Memahami ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan