Khamis, 18 November 2010

...Melawan Kebosanan...


Huh !! memanglah sangat maut kalau hari2 macam ni....
Dalam banyak2 hal...perkara yang bernama BOSAN @ BORING ni memang boleh buat saya mati terduduk. Tak boleh handle langsung2...

Kalau zaman riang-ria..suka-suki dulu memanglah tersangat tak sabar nak tunggu cuti sekolah...Tapi bila da masuk frasa pra-dewasa ni..cuti seminggu sekali tu lebih baik dari cuti berbulan-bulan...

Sungguhlah tak reti bersyukur ! (astaghfirullah nurul...) hehe !
Tapi hakikat yang sememangnya terang lagi bersuluh dengan sportligth...
Saya memang rasa macam nak putus nyawa je bila dihurung dengan perkataan Bosan ni...

Semua yang dibuat tak menjadi...
sedangkan macam2 yg dah saya plan...
Nak review balik koleksi Ramli Awang Murshid-Bagaikan Puteri sequel (novel)
Nak belek balik album2 lama...
Nak update my dear Cik D'
Nak pergi melawat anak2 sedare yg comel2 tu...
Nak mengemas semula harta2 yg bertimbun.... hehe ! (mcmla byk sgt harta karun tu )
Tapi semuanya...hehe !

Balik2 TV juga yg jadi mangsa...
Sampaikan ma'am saya keluar statement...
"kalau TV tu boleh b'cakap, dy akan cakap yg dy pun bosan tgok muke yg same je stiap hari"
hehe ! ampunlah mak...(malu saya..)

Tapi !
Bermula minggu seterusnya...
saya akan memastikan bahawa perkataan Bosan ini akan dihumbankan jauh ke tengah laut...
hehe !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan